Tuesday, October 26, 2004

 

Zahid di ASTRO Buka Puasa

Monday, October 25, 2004
Mandarin Oriental Hotel


This was Astro's buka puasa for their invited staff and corporate clients.

Since I dah janji temankan my friend pegi Ako FC gathering, had to miss this, much to my own disbelief, hehe. Tapi takpe, kena belajar tak jumpa Zahid selalu :) Next week pun ada buka puasa with AF2 lagi. Plus, I had fun getting to know Ako, his gf and his fans.

Tapi sayang gak, sbb byk pulak colleagues from PETRONAS dpt invites to the buka puasa. Kalau pegi, pasti enjoy sbb byk kawan. Oh well, takpe, sbb my good friends as usual took a picture of Zahid especially for me. Thanks Hakim (tukang amik gambar) and Nisa (camera owner). Muahs!

Tatap lah puas2 gambar Zahid terbaru.


Zahid in baju melayu cekak musang!!!!!! Mcm tak percaya je, hehe. Siap bersongkok kemas lagi :) I dont think black suits him tho... And dia mmg lagi sesuai pakai style Johor :)


Zahid and Nana with Hakim and Nisa's relatives



<< Home